1

Zadania dla klasy 1.

Animals and their bodies.

Dodane przez Renata Banasiak - sob., 21/03/2020

Kochani! Mam nadzieję, że zwierzęta już umiecie, a części ciała pamiętacie, więc (proszę Rodziców o pomoc) spróbujcie zrobić w ćwiczeniu str.44 - 1.(dorysować cześć ciała i podpisać - ściągnąć z książki:) i str.45 - 1. napisać nazwy zwierząt i numery wagonów.

Myślę, że dacie radę :)

Przepraszam, że dopiero teraz, ale w klasach starszych (zwłaszcza w 8) było duuuużo pracy.:(

Żegnaj, zimo! Witaj, wiosno!

Dodane przez Dorota Lewandowska - czw., 19/03/2020

Witajcie!

21 marca powitamy kalendarzową wiosnę, dlatego dzisiaj kontynuujemy temat związany z nadejściem kolejnej pory roku - wiosny. Symbolem pożegnania zimy jest marzanna ( mówimy Marzanko, Marzanko zimy koleżanko! ), którą palimy na znak odejścia tej pory roku. Natomiast symbolem powitania wiosny jest fantastyczna postać Pani Wiosny.

Mocni w Duchu.

Dodane przez Robert Kowalewski - czw., 19/03/2020

'Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus"  Witam was dzieci i waszych rodziców i chciałbym was zachęcić do oglądania codziennej katechezy dostępnej na YouTube. Poproście waszych rodziców, aby poszukali wam na YouTubie kanału pt. Mocni w Duchu TV Live. Codziennie o godzinie 11-tej jest emitowany specjalny program dla dzieci, który może być doskonałą katechezą a także pożytecznym spędzeniem wolnego czasu. Po powrocie do szkoły postaram się sprawdzić czego nauczyłyście się z tego programu np. może być to piosenka, czy coś innego. 

Wiosna tuż - tuż.

Dodane przez Dorota Lewandowska - śr., 18/03/2020

Witam gorąco, każdego z osobna mojego pierwszoklasistę!

Zbliżamy się do powitania pierwszego dnia wiosny, tak pięknej pory roku, budzącej przyrodę do życia. Pierwszy dzień wiosny przypada na równonoc wiosenną z 20 na 21 marca. W piątek na pewno byśmy ją witali razem, ale niestety nie możemy...Od tego dnia bliżej nam do cieplejszego wiatru, zielonej trawy, szumiącego liśćmi lasu i kumkających żab. To początek tzw. astronomicznej wiosny.

Zabawa

Dodane przez Dorota Lewandowska - śr., 18/03/2020

Witam moich uczniów!

Dzisiejszy temat "Zabawa" powinniśmy zacząć od słuchowiska z cyklu "Listy od Hani i Henia", ponieważ nie mamy takiej możliwości, dlatego poproście rodziców o przeczytanie tekstu "Zabawa" na str. 22. Po wysłuchaniu czytanki, postarajcie się odpowiedzieć rodzicom na pytania:

- Dlaczego chłopcy zostali po lekcjach?

- Po co Dominik przyniósł do szkoły piłkę?

- W co bawili się chłopcy na drabinkach?

- Jak myślisz, dlaczego Heniowi nie spodobało się to, że Dominik nie chciał grać z Piotrkiem?

Animals: who is coming?

Dodane przez Renata Banasiak - wt., 17/03/2020

Drodzy Rodzice! Mam nadzieję, że przeczytacie to i pomożecie. :) Proszę o nauczenie się nazw zwierząt (podręcznik str.40). Wycięte z ćwiczenia karty na pewno w tym pomogą.

Proszę o wykonanie w ćwiczeniu następujących zadań (Rodzice mogą przeczytać polecenie i sprawdzić wykonanie)

  • 2/39,
  • 2/40 (można tylko napisać wyrazy),
  • 1/41 - pokolorować zwierzęta i umieć nazwać,
  • 2/41.

Dzieci mogą znaleźć w internecie jakieś animals songs (piosenki o zwierzętach),posłuchać i poćwiczyć; animals vocabulary games i poćwiczyć słownictwo w grach.)

W co się bawić na podwórku?

Dodane przez Dorota Lewandowska - pon., 16/03/2020

Witam moich pierwszoklasistów!

W najbliższych dniach zachęcam Was do pracy zdalnej na stronie internetowej naszej szkoły.

Poniedziałek, wtorek, środa

Podręcznik "Nowi Tropiciele" str. 20 i 21 - wiersz "Kałużyści", ćwiczymy czytanie ( z podziałem na sylaby w kolorach ), dla chętnych tekst poniżej ( niebieski ).

Karty ćwiczeń str. 18 i 19

Karty matematyczne str. 22 i 23

Pozdrawiam i życzę miłej pracy!